Veel gestelde vragen

Wil je de inhoud wijzigen van je bestelling, of juist vergeten een product toe te voegen aan jouw bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice.

Op het moment dat er nog geen verzendbevestiging is verstuurd, kan je contact opnemen met de klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren.

Is er al een verzendbevestiging verstuurd? Dan kan je jouw pakket weigeren aan de deur, het pakket wordt zo spoedig mogelijk geretourneerd naar ons. Op het moment dat jouw pakket bij ons binnen is en verwerkt is, storten wij het aankoopbedrag terug naar jouw rekening.

Allereerst bedankt voor jouw bestelling. Wij trachten ernaar om jouw pakket zo snel mogelijk te versturen. Op het moment dat jouw pakket wordt verstuurd, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In de verzendbevestiging vind je een Track and Trace om jouw pakket te traceren.

Is er een verzendbevestiging verstuurd en jij hebt het pakket nog niet aangenomen van de bezorger? Dan kan je jouw pakket weigeren aan de deur, het pakket wordt zo spoedig mogelijk geretourneerd naar ons. Op het moment dat jouw pakket bij ons binnen is en verwerkt is, storten wij het aankoopbedrag terug naar jouw rekening.

Heb jij het pakket al aangenomen van de bezorger? Dan kan je jouw bestelling gemakkelijk retour aanmelden op de volgende pagina: http://drcomputers.nl/retouren/. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een retourlabel om je bestelling kosteloos te retourneren.

Dit is uiteraard een mogelijkheid. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.